Know me ;)

My photo
Blogger user.Ths is my blogger acc and there not yr grammar dictionary okay guys.Sy suka type sesuka hati sy.Thnks for read it and i know my blogger not like your awesome blogger.After read follow yeah.Thnks fr visiting guys.Beloved,fy ♥

Terima Kasih


Yeahh,finally I got this.Sukanyaaaa~ hihi thnks abg bagi fy ni tahuuu.Saturday,19March.Semata mata nk ambil ni punya pasal aku ikut mama pergi niaga,and actually mls gila nk prgi ok.Huh tapela nk amek ni pny psl kn.hihi Then abg msg tny kt mn semua,pastu abg dtg kedai abg bg kotak Blackberry,ingt kn dia tk serious oh.hihi pape pun thnks tahu abg :) Pstu abg blnja air lg,hihi screen protector dgn silikon sume abg bg kn,warnaa pink lagi youuuu.Atoto tahu je fov aku wrna pink.hihi I will take a good care of it.Thnk you vr much!